Haticeanneeeee Kızlar bugün çatlatma iğnesinin 9. Günü evleri süpürdüm tatlı falan yaptım biraz fazla haraket ettim galiba sağ kaşığım şiddetli bir şekilde ağrıyor neden olabilir acaba
Tolga61 Haticeanneeeee bende çatlatma iğnesi oldum şimdi sonuç bekliyorum, benim ertesi güne çok ağrım olmuştu
Gamzekeser Haticeanneeeee ben de geçen cuma çatlatma iğnesi vuruldum o günden beri nerdeyse her gün kaşığımda ağrı var bazen hafif bazen şiddetli ve sürekli baş ağrım var artık iğneden mi diye düşünmeye başladım
Sultanrelea Haticeanneeeee benim de belim ve kassıgım çok ağrımıştı hala ağrıyor bugün 8.günü inşallah oluşur
Haticeanneeeee Tutunuyor olabilir mi ve bende çok sert haraketler yapıp bu durumu olumsuz etkilemem inşallah 🙁🙁
Tolga61 Haticeanneeeee catlaa ignesinde zaten ağrı oluyo canım, o sırada yumurtan Rahime gidiyo, hemen gebelik olmuyo
Tolga61 Haticeanneeeee 2 hafta kendine dikkat etmen gerekiyor birde yediklerin ictiklerin herşey etkiler, bence yorulmaktan değil bu ağrı bebis yerleşme yapiyo olabilir😍
Gul616161 Tolga61 benimde 2 gündür ağrıyor kasıklarım belim, iğneden sonra ve özelliklle ilişkiden sonra arttı neden acaba
Tolga61 Haticeanneeeee istersen test yap ama 14. Günü test öneriyorlar belkide güzel haberler geliyor 😍
Tolga61 Gul616161 yerlesmede ağrılar artıyor diyolar birde leke gelirse hamilelik belirtisi kesinlesiyormus 🙏
Tolga61 Gul616161 bende çatlatma iğnesi oldum 19 unda dayanamadim bugün erken gebelik testi yaptım hayalet çizgi çıktı 🙏
Tolga61 Gul616161 benimde aynı canım ayın 5inde yapmam gerekiyordu ben dayanamadım ama iğneden dolayı böle çıkıyormuş 🤔
Gul616161 Tolga61 bende doktordan geldim. İki yumurtanda çatlamış hamile olma olasığın çok yüksek dedi 🙏😇
Tolga61 Gul616161 hadi bakalım canım çok sevindim insallahhhhhh hayırlı ve sağlıklı evlat sahibi olursun🙏🙏🙏🙏 beni doktorum çağırması 2 hafta sonra test yap dedi gerisi yok