SeNeM ceymus7 ilacı bırakmak yok. Gebeliğim sonuna kadar devam. Hatta doğumdan sonra da kontrollerini yaptır bırktığın anda çıkabilir tekrar. Tecrübeliyim ondan diyorum 🙂
Semahalac Benim 1.20 civarında ama dahiliye doktorum devam dedi hatta Doğum sonrası da devam et 40 ın çıkınca gel tekrar kontrol edelim dedi onun için endişelenme