egemomss 35.haftaya giriyoruz 12′den sonra.🥲 Cok duygusalımm.☺️ Listeme bakar mısınız? Bebek için; 1 tane 10lu hastane çıkışı (2 tane bez) 2 tane alt üst takım (eldiven,şapka,çorap var) 6 tane ağız mendili 3 tane alt açma örtüsü Islak mendil 12 tane bez Pişik kremi Emzik (kaynattıktan sonra koyacağım) Kendime; 2 tane pijama takımı (Önden düğmeli) 2 tane kalın çorap 2 tane ince çorap 2 tane iç çamaşırı Depend ve orkid (ay başı alınca koyacağım) Emzirme sudyeni Eklemem ya da çıkarmam gereken birşey var mı sizce?
eylulicten egemomss ben havluda koydum banyo yaptiriyorlarmis ozel hastane ise. Sutun gelmesi icin 😊 Bir de battaniye koymayi unutmayin ❤️
Glnr-2021 egemomss normal doğum olacaksa çok fazla şey almışsınız 3 tane alt açma örtüsüne inanın gerek yok sizi çok iyi anlıyorum yetmeyecekmiş gibi geliyor eşyalar ben de aynı hatayı yaptım ama doğumdan sonra giydiği hastane çıkışıyla eve geldik
Tubacngl egemomss Bazı hastaneler temiz olmuyo nevresim yada çarşaf koyabilirsin bebiş için ve senin için yelek patik koy bence havalar soğuk göğüs kremi atlet emzik biberon deodorant koycam ben ne olur ne olmaz diye
SerraveAnnesii 12 tane bez az olabilir bence biraz daha koy 😊 Türk kahvesi ve kahve makinesi koyabiliyorsan bence koy biz odada çok kullanmıştık iyiki koymuşum diyorum. Normal doğumdan sezaryene döndüm iki gün hastanede kaldım. Her ihtimale karşı bebeğe bir takım daha koy bence. Bazıları doğumdan sonra üşüyebiliyor kendin için yelek hırka tarzı bir şey koyabilirsin. Bebek için ince, kalın battaniye
egemomss SerraveAnnesii Bende çok mu koydum dedim kendi kendime ama haklısın. Çok teşekkür ederim ekleyeceğim.☺️
CananDuru SerraveAnnesii Bende sezeryan oldum ama sabah 8 de girip erresi gün 2 de çıktım hastaneden. Neden 2 gün kaldınız acaba 🤔
egemomss eylulicten Havlu ve battaniyeyi unutmuştum çok teşekkür ederim.♥️ 1 tane kalın yeterli olur mu peki 10lu hastane çıkışının içinde de var battaniye
HurremSultan eylulicten benim hastanem devlet olmasına rağmen banyosu vardi. Bende devlet için de koyabilir. Ben banyo yapmadım ama doğum sonrası heryerim tertemizdi. Doğum anında hep temizlediler sulu birsey sıktılar heo bacaklarimdan aşağı. Sanki doğum yapmamış gibiydim🌸
egemomss Glnr-2021 Acaba kusar mı üzeri kirlenir mi bilemedim tecrübesizim bir de.🥲 Normal doğum istiyorum ama çatı muayenesinden sonra belli olacak..
teacherozlem egemomss kızım mesela küstü kaka yaptı çiş yaptı kirlendi az koymayın derim fazla koyun kullanmazsanız geri gelir
Glnr-2021 egemomss hemen kusmaz merak etmeyin ☺️ Mis kokusunu bol bol içinize çekin kolay doğum dilerim 🎈
askbebek Bebeğe ek olarak battaniye ve müslin örtü koydum ben (kundak icin) Kendime seninkilere ek olarak diş fırçası macun makyaj malzemeleri Terlik taç tokalar Göğüs kalkanı, göğüs pedi Kapı süsü, tüller, balon
egemomss askbebek Müslin örtü koydum yazmayı unutmuşum. Göğüs pedi koymayı unutmuşum. Kapı süsü sipariş verdim☺️ Teşekkür ederim🌸
eylulicten HurremSultan aaa oyle mi canim bilmiyordum bazi devletlerde yok cunku ozel oda bile zor veriyorlar diye duydum
HurremSultan eylulicten ben cam sakurada yaptım. Geçen sene 27 ekimde🥺💕 tek kişilik odada yapıyorsun doğumunu, odada banyo vs var. Sonra üst kata müsadere çıkarıyorlar. Ben tek kişilik odada kaldım ama yan odam 3 kisilikti🥸
Hacerevgin egemomss göğüs pompasi alabilirsiniz ben almadigima cok pisman oldum aratirmadan acil pompa almistim🥰