Newmomi gecen muayenede beklerken bur bayan bu sebepten gelmişti perinatolojiye sonra muayene oldu doktor ona gayet sağlıklı öyle birsey yok demişti başı evet büyük çünkü eş tarafinda varsa genetiklik olabilir demişti bayana benim ilk cocugumda doktor başı büyük diyordu oğlum kiloluydu o yüzden öyle gözüküyordu şimdi gayet normal Bi sorunu yok