ilkim27 Anneler Gaziantepte oturaniniz var mi oturup konusup kaynasalim hangi doktora gidiyorsunuz fikir alalim 🥰
Mommyy0708 ilkim27 selaam, ben özel klinik doktoruna gidiyorum canım adını burda vermem etik olur mu bilemedim😃
ilkim27 Mommyy0708 bende ozel klinige gidiyordum canim ama ilk doktoruma gectim kotu oldugundan degil mukkemmel bi doktordu sknti yok soylebilirsin ne olcak😂
ilkim27 Mommyy0708 4. Aydan sonra dogumumu yapmasini istedigim doktor kabul etmez die degstrdim ben bir sknti yasadigimdan degil tam aksine acaba devam mi etsem diyede dusunuyorum arada