Kızlar yarın ayak bas parmagımda olusan batan tırnak çekilecek ve etrafındaki et kesilcek.Çok sıkıntı olmasaydı doğum dan sonra çektirirdim ne yureyebiliyorum ne ayakkabı giyebiliyorum ne de çorap. 17 haftalık hamileyım doktorum sıkıntı olmaz çektir dedi. Çok korkuyorum. Daha önce hamilelikte tırnak çektiren varmi yada bu konuyla ilgili bilgisi olanlar yazsın lütfen