Zeynep-altntas57 Merhabalar anneler bebeğim henüz 6 günlük bugün topuk kanı için sağlık ocağına gittik hemşire bıngıldağı küçük zeka geriliğine yol açar falan dedi moralim bozuldu yarın doktora gidip sorucam böyle birşey basına gelen var mı 🥺
1erkekkannesiiii Zeynep-altntas57 doktor dışında kimseyi takmayın ya herkes cok bilmişşş…. Sinir ediyolar insanı
minikoglummm Siz gene de doktora gidin ama gerçekten asm hemşirelerinden daha bilgili bir sürü insan vardır burada. Ben de de kalp atışı bulamamıştı doktora kendimi nasıl attığımı bilemedim o zaman saçma sapan. Takılmayın onların dediklerine
Zeynep-altntas57 minikoglummm yaaa şaka gibi gerçekten rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın sağlıkla sıhhatle inşallah stres yaptım cidden :(