Merhaba kızlar ben Eylül 29 son adet tarihim yumurtlama zamanım yanlış hatırlamıyorsam. Bu ayın 14 ya da 12 gelmesi gerekiyordu biz çocuk istediğimiz için ayın başından beri korunmadık ilk zamanlarda eşimle tartıştım senden bir çocuk yapmam deyip kontrol hapı içtim ayın 14 de kanamam oldu 3 güm sürdü sorum şu bugün ayın 24 ve bende göğüslerde hassasiyet ve büyüme bel ağrısı var acaba bebek mi tutmuştur yoksa yine mi hast olacağim düşüncelerinizi öğrenmek isterim