Minikbebegim1999 Kizlar biraz kalkip dolandiğim zaman evin içinde hic oturmadanda yemeğimi yaptığımda kaşıklarm batıyor sol taraf genelde sızı gibi ayni normal mi 24 haftaliğiz
Udu Minikbebegim1999 benim batma gibi değilde sanki boyle içim çıkıçakmış gibi hissediyorum biraz ayakta durup yorulunca sanki yururken boyle bacagimin arasindan cikicakmis gibi rahmim bana oyle geliyo yani
Aycakya Minikbebegim1999 benim de sol tarafımda batma oluyor yorulduğumda. Çok zor hamilelik hep diken üstünde oluyor insan maalesef
Udu Minikbebegim1999 evet hızlı yuruyemiyorum bile sanki rahmin sallanıyo oyle olunca agır cekimde penguen gibi yuruyorum bisey olur korkusuna
usenmedimyaptimbirvelet Aynen😫 en ufak akşam yemeğinde misal 1 saat ayakta kalayım belim sırtım kasıklarım her yerim ağrıyor o ağrılar normal midir acaba
Minikbebegim1999 usenmedimyaptimbirvelet bende ayni oyleym akşam yemeği hazirlarken cok yoruluyorum halbuki pek biseyde yapmiyorm yani herzamanki şeyler çömelmek ölum gibi geliyor çömelince kalkamiyorum
Minikbebegim1999 Aycakya gerçekten öyleymiş sağlıkla alalim kucağımıza inşallah. İnsan endişeleniyor ister istemez