Teslimeesma Bebekk01 39+0 iz bizde bugün nişan geldi doktora gittim sancı yok açıklık yok bekle dedi evdeyim beklemedeyiz biz😁
SerraveAnnesii Bebekk01 Hayır saat 10 da yatışım yapıldı alttan fitille doğumu başlattılar sancılarım başladı 4 saatte tam açılmayla çatala aldılar suyumu açtılar. Bebeğimin kalp atışları yavaşladığı için acil genel anesteziyle sezaryene alındım
Bebekk01 SerraveAnnesii cok gecmis olsun. Bende kendi sancimla olsun istiyorum bu yuzden suni sanci en son care. Bebek tehlikeye giriyor iste galiba bazen
SerraveAnnesii Bebekk01 Hakkında hayırlısı olsun bebekler nasıl isterse öyle geliyorlar 😊 sağlıkla gelsin inşallah
SerraveAnnesii Hilalozc Evet tam açılmayla çatala aldılar suyumu açtılar bebeğimin kalp atışları yavaşladığı için acil genel anesteziyle sezaryen doğum yaptım