sedefyrs1101 Benim 4 haftalık kanamam oldu sadece birgün adet kanı gibi sabah iğne akşam fitil kullandım iki gün l. Bugün gittiğimde ise kese var ama büzüsmüş dedi. Cumaya kadar bekleyelim dedi iğne kan uyuşmazlığı iğnesi ve serum taktırdı cumaya kadar da fitil devam edeceğim. Yüksek ihtimal düşük ama bir umut insan bekliyor işte