Kızlar merhaba. 36. Haftadayım ve hayırlısı ile ısrarla normal doğum istiyorum. Fakat bebeğim makat pozisyonunda. Kafası midemde anlayacağınız. Bildiğiniz egzersizler var mı acaba ? Doktor döner dedi ama pek umudum yok sanki ve bu yüzden sezeryan olmak istemiyorum açıkçası. Yardımcı olursanız çok sevinirim.