Ay allahım 2 gundur bende korkuyodum noluyo ara ara oluyo kalp atması gibi 🫣😅😅🙏🏻 yalnız değilmişim cok şükür 😅😅 bende bgn dr ma sordum dayanamadm korkulcak bişi değilmiş şükür bende 22+1 deyim tam olarak tekme veya dönme vs hissiyatını ne zaman hissedeceğim 🤭👀 hala cooook hafif kalp atması gbi belki karnımda hissediyorum o kdr