Elibo Kızlar bir suru video cıktı evden cıkılmaması gerektiğine dair ozellikle gebeler için bebegı bile etkileyen bi durum olucagı söylenıyor hatta evde olanlar bile kalın perdelerini ceksın dıye
SutlacimiYedimmiBen Elibo katılıyorum ilk oglumda 2018 de bir tutulma olmustu 27 temmuzda bende bilgisizim tabi çıkıp balkona izlemistim 28 temmuzda saat sabah .5.30da suyum gelmisti dikkat edilmesi gerekiyor bnce. Erken dogum yapmistim.
Dark Elibo hayır bunlar abartı. Sadece gözlem yaparken çok bakmamak lazim direk. Göz zarar görebilir. Onun dışında burçlar vs etkileniyor. Gerisi uydurma
Prenses34_annesi Elibo İlk defa duyuyorum ilk gebeliğim benim de güneş tutulmasının ne gibi etkisi oluyor ki doğuma yani ne zararı var🥰
_yasemin_ Elibo Peygamber Efendimiz Ay ve Güneş tutulmasını çıplak gözle gören herkes o anda o vakitte secdeye kapansın sadece Rabbini zikretsin ve görünen şerrin hayra dönmesi için Allah’a dua etsin buyurmuştur. Duamız en güzel korunma kalkanımız.
Armess_loya Dark kıızzz sen bilirsin hangi burçları etkiliyor acaba🤔 inşallah godaman yükselen burçlar etkilenmez🤭😂😂🌸
Dark Armess_loya ahaha hiç bilmiyorum burçları vs sadece burclarsa tututlma baslangic olarak sayiliuormus ordan etki ediyor 😁 fizikçiyim ben o yüzden tutulma vs ile ilgim
Ayguns Off bi de depremi tetikliyormuş diye iddalar atıyorlar insanın ruhunu daraltıyorlar valla çok tedirginim ben.
Dark Ayguns deprem konusu riskli ever çünkü bu tür olaylar enerji yayar etki yapar. Ama illa tetikleme diye doğrudan birşey yok, 99da tutulma olmuştu o yüzden biraz abartildi
Ayguns Armess_loya allah korusun tabi bende korkuyorum 😰 bi de evde iki çocuklayım üçüncüyede hamileyim stres yaptım kendime 🤭🤭
Elibo İnanın tam bi bilgim yok ama cok fazla video cıktı önume ve videoların yorumlarını okudugumda etkilenengebelerin oldugunuda gördum
Ogretmenanneyim Niye böyle bir post açıp insanları tedirgin ediyorsunuz. Evden çıkmak zorunda kalan hamileler ne yapacak?insanları tedirgin ediyorsunuz
KumsAlyaa Ogretmenanneyim Ay aradığım yorum herkes ağzına geleni söyler oldu valla yani yarın ocağa gidecektim vazgeçtim bu postu okuyunca ister istemez etkilendim yani ne gereği vardı yani
Ogretmenanneyim Lavantam20 bende çok tedirgin oldum. O saatlerde okuldan çıkıyorum mecbur dışarıdayım.
Lavantam20 Ogretmenanneyim evde olunca birsey olmayacağının garantisi vsr mi ki baktimda bilimsel hiçbir dayanağı yokmuş ama yine de evham yaptım
Ogretmenanneyim Lavantam20 bende baya araştırdım bu posttan sonra hiçbir bilimsel yani yok cidden ama hamilelik psikolojisi işte insan etkileniyor ister istemez
Cdem21 KumsAlyaa gerçekten bende etkilendim hiç haberim yoktu ne güzel yarın sağlık ocağında emzirme eğitimi vereceklerdi tedirgin oldum şimdi ne mantık ya
KumsAlyaa Cdem21 Bende kontrol için gidecektim ama gidemiycem etkilendim ister istemez canım maalesef