Brcsrgl bende aynı durumdan korktuğum için doktorla konuştum. İlk doğumum olacağı için açılma yoksa suni sancı önermedi sonu sezaryenle biter boşuna sancı çektirmeyelim dedi. Sezaryen tarihini cuma günü konuşmuştuk 1 kasım da 39 bitiyor 40a girmiş oluyoruz. Yarın tekrar muayeneye var açılmaya bakacak inş açılma vardır da o tarihe kadar kendi sancım gelir normal olur diye dua ediyorum 😅