Yusufayazin__annesi https://resimyukle.io/r/7tlxx1uyNE kizlar adetim 1 gün gecikti sol kasık ağrım oluyor adet olucam gibi test yaptım ikincii çizgi aşırı silik belirsiz gibi çıktı ben tek öyle görüyorum sandım eltim lerde gôrdü aynısını resimde belli olmuyor
Eldgrn Yusufayazin__annesi normal at istersen birde canım çizmeden bı var gibi bir yok gibi cizdigin yerden anlaşılmıyor
nisamom_ Yusufayazin__annesi canım hayırlısı oldun inşallah sağlıkla ilerler 🌸silik çizgi benimde böyleydi gün geçtikçe belirginleşiyor yavaş yavaş çizgi 😊
incitanesi_ Yusufayazin__annesi kuzum benim de böyle teslim dün yaptım. Dayanamadım kan verdim beta 9 cikti Reglimde yarin var bence senin de🙆♀️
Tugba__- Yusufayazin__annesi hayali Bi cizgi var sanki ama bilemedim inşallah Rabbım gönlünüze göre verir hayırlısını nasip eder
Eldgrn Yusufayazin__annesi canım var gibi yok gibi flaşla bir kontrol et sen görüyorsan kan ver muhtemelen vardır bende böyle gözün zor gördüğü test ile 5.67 ile öğrendim
Yusufayazin__annesi incitanesi_ ay inşallah ya 🙂🙂 kan vecem yarın bakalım kasık ağrım oluyor bu ay hep sol kasığımda ağrı yapti
Yusufayazin__annesi Eldgrn flaşla baktigimdafa böyle aynı yatin sağlık ocağına gidicem bakalım nolcak
Yusufayazin__annesi nisamom_ ay çok teşekkür ederim evet çok silik çıktı yarın sağlık ocağına gidicem bakalım 🙂🙂🙂