Mervebasat 38+6 da oldum, bebegim anne karninda pislik yutmustu buna bagli olarak solunum ve emme sıkıntısı çekiyordu yoğun bakima gitti bir gece 3 kere midesi yıkandı suan 4 yasina abi olmaya hazirlaniyor.
35 haftaligim cums gunu sknti gordu nst temiz çıkmasaydı sezeryana alacakti. Ama dr un dedigi su oldu, korkma gelisimini 35 haftalikken tamamliyor zaten sadece kilo alimi kaliyor. Yani genelde 35 den sonra sıkıntı olmuyor dedi. 35 den sonra başlayan dogumu durdurmuyoruz cunku gelisimi tamamlaniyor sadecw kilosu kucuk olabiliyor oda 2500 gr mi gecerse korkma dedi :)) Korkma yani olacaksa o sknti her gurlu olacak ve bi seyler bahane olacak, o sknti olmayacksada olmuyor. Endiselenme stres te bebegi yorar.