semadrd Kızlar ben şimdi erken gebelik testi aldım, günün hangi saatinde yapayım sizce? Sabah ilk tuvalette yapın diyen var, saat farketmez diyen var yorumlarınızı bekliyorum
Gamzeerdgn semadrd 7 gün oncesı yaptım negatif çıktı aynı gün yaptım pozıtıf çıktı geç döllenme yaşamışım
Deletedmom_85 Gebelik varsa her halükarda saat kaçta yaparsanız yapın çıkar. İdrar da seyrelme oluyor gün içinde bir şeyler yiyilip içildiği zaman. Bu sebeple de test belli belirsiz olup kafa karışıklığı yaratabiliyor. Sabaha kadar idrarda birikiyor HCG hormonu en net çizgi o zaman görüleceği için sabah erken saatlerde öneriliyor. Adetin ne zaman? Bence çıkar varsa
semadrd Deletedmom_85 çok teşekkür ederim yanıtınız için, adetim beklediğim tarih 30’unda. Adetten 6 gün önceyi gösteren testten aldım o zaman sabah yapayım garanti olsun
semadrd Gamzeerdgn sağlıkla kucağınıza alın inşallah, adet gününüzde mi yaptınız? Ne gibi belirtiler oldu ilk haftanızda acaba
Gamzeerdgn semadrd ben regl olurken kaşık ağrım vs olmazdı hiç bı zaman hamılelık belırtımde de bu belırtılerı yaşamadım ınsan regl olurken nasıl belırtı görüyorsa onu görüyor demekkı benım göğsüm hassaslasırdı ve hamıle kaldığım o ay da o oldu bır hafta evvel test yapmıstım planladıgım ıcın ve ağır ıslerım vardı halı kaldırmak vs hamıleysem yapmam dedim 7 gün evvel test yaptım çıkmadı bende herseyımı yaptım regl günü şans eserı erken gebelık testım vardı deneyım dedim tam gününde pozıtıf gördüm o da sılıktı 29 haftalık olduk oglumla darısı sıze ve ostehen herkese ınsallah 🌸
semadrd Burnumageliyoduslkmsn elifcim önerini dikkate aldım sabahı dört gözle bekliyorum inşallah pozitif sonuç alırım senin gibi🥰