İki başarısız tüp bebek denemem oldu bunların hiçbirinde kanama yaşamadım ama üçüncüsünde yani pozitif çıkan testimde transferden sonra sekizinci gün kanamam oldu yerleşme kanamasıymış o gün evde yaptığım idrar testinde çok silik ikinci çizgi gördüm ertesi gün kan tahlili yaptırdığımda değerim düşük de olsa pozitifti ve şu an 23 haftalık hamileyim rabbim herkese nasip etsin