Kızlar 12+6 haftalık gebeyim gebeliğin başından beri canım kokoreç ve işkembe çorbası çekiyor iki haftalıkken işkembe corbasi icmistim haberim yoktu çünkü hamile olduğumdan. Sonra öğrendikten sonra canım ikisini de aşırı istedi ama yemedim nette ilk üç ay önerilmez vs yazıyordu. Bugün kontrolde doktora sordum ama 9 ay boyunca önermiyorum dedi canımda çok istiyor ya 🥲 annem yapsa işkembe içsem bir kase falan nolcak ki ilk gebeligimde doktor az olmak şartıyla yiyebilirsin demişti yemiştim çok severim zaten şimdi yeme deyince tedirgin oldum canım da çok istiyor 😁