Petek98 Dün gece ağrı ile hastaneye gittim nst bağlandım sancılarım çıktı. 36+2 yım. doktor eve yolladi şiddetlenir de gel dedi. Bugün karın ağrım mevcut regl olacak gibi,belim de ara ara yokluyor ama karnim daha çok ağrıyor..
eylulicten Petek98 valla o nadir de olsa bende de var bende o haftadayim.. cuma muayenem var bende nst gircem bakalim..
Dogukoo Petek98 bende de 2 hafta önce oldu hastaneye gittim üşütmüşüm karın ağrısı ondan bel kasık agrısı zaten bu haftalarda ara ara oluyor yalancı sancı dedikleri oymuş rahim kendini doguma hazırlıyormuş