Kaçlık oksapar benim de çok ihtiyacım var eşim çalışmadığı için sigortasından yararlanamıyorum 10 günde bir almak zorunda kalıyorum maalesef ve kutusu 500 tl ne yazıkki bu durum bizi çok zorluyor daha 14 haftalığım ve doğuma kadar kullanmam gerekiyormuş maalesef