beyzagl44 yoo hiçte kalacak diye bir şey yok. O kadar büyük karnım vardi ki hem büyük hem sivri. Şuan beni görseniz çocuk doğurdugumu anlamazsınız. Ki dediğim gibi karnım baya büyüktü.
2-3 ay içinde tamamen gitmiş ve herşey düzelmiş oluyor. Ben hiç korse kullanmadım doktorum uygun gormuyor. Vücut yapısı da etkili eğer göbeğe yatkinsa 6 hafta sonra egzersiz yapmaya azar azar başlayabilirsiniz
Denilen kulak asmayın, kaslar kesiliyor kalır vs diyorlar ama kas falan kesilmiyor. Kenara alınıp bebek çıkarılıyor. Kafaya takacak bir şey yok daha çok yeni merak etmeyin, bol bol su için