Pelin06 Sorularınız varsa cevaplayabilirim 2.sezeryanımdı 🥰 çokta güzel gecti şükür hepinize güzel doğumlar diliyorum 🥰 soruları cevaplayıp artık çıkıyorum uygulamadan ☺️
Mucizemiz-Uraz Pelin06 merhabalar öncelikle tebrik ederim 🌸 rabbim yavrunuzu size bağışlasın 🙏🏼 Bende 32 haftalık hamileyim, kendi isteğimle sezeryan olmak istiyorum ama konu ile ilgili doktorumla konuşmadım daha. Size sorum şu olacak; sütünüz nasıl?
Ayse_4646 Pelin06 merhabalar odemleriniz nasıl geçti acaba bende Perşembe günü oldum ayaklarim çok şişti ve vücudum da öyle ne yapmam lazim
efgil Ayse_4646 bana sezaryenden sonra terlemen lazım yoksa vücudun şişer demişlerdi. Yorgan altına girip terledim ödemim de olmadı çok şükür
Ayse_4646 efgil maalesef terleyecek kadar bile yatamadım. İlk günden beri ayaktayım. Şimdi için yapsam geçerli olmZ sanirim
Eylulun_annesiii Spinal mi oldunuz genel mi? Genel ise ne zaman kendinize geldiniz? Dikiş ağrılarınız devam ediyor mu? Ayağa kalkarken o acı gerçekten oldu mu? Ne zaman duş aldınız? Çok oldu ama kusura bakmayın lütfen 🙏 🤍
efgil Ayse_4646 ben sonrasında hatta hala bile ter içinde uyanıyorum. O soğuğu tam atamadığımı düşünüyorum. Bu sebeple ne zaman terlense fayda eder diye düşünüyorum