Brglyksk_ hiç yapmamak en uygunu ben 6 gün kala 4 gün ve 3 kala yaptım negatif çıktı
Dün aşırı belim ve hafif kaşık ağrım vardı dayanamadım aldım yarın adet günüm çok silik çıktı
Yarın adet günümde bidaha yapıcam kanda versem çok yüksek çıkmaz yani hertürlü bekliyoruz.
O yüzden beklemek en doğrusu ama merakımıza yenik düşüyoruz