Tubacngl yaasemin olabilir canım 67 ile hamile kaldım 75 i gördüm bugün bebiş en son 1800 dü 32. Hafta gitmiştim yarın tekrardan gidicem senin bebişin kilosu kaç
yaasemin Tubacngl son aya giriyoruz daha çok alırız kilo 33 başında gittik 2.300 dedi doktor haftasıyla uyumlu dedi haftaya çarşamba kontrolümüz 2 haftada bir geleceksin sonra haftada bir dedi bakalım 2 seferdir de nts bağlanıyorum
Tubacngl yaasemin evet almaya başladım ben kaçıncı haftadan sonra haftada 1 gidiliyor bide kaburga ağrın çok oluyo mu
Neslihan5241 nadrun kanamam olmadı benim şuanda işte merak ediyorum ilk defa erken alttan muayne ettiler de korktum bir an acaba dedim nezaman dogururum diye
yaasemin Tubacngl 35 den sonra haftada 1 iniyor riskli oldug için o hatlar bazen ara ara oluyor ama öyle çok şiddetli değil bebegin ayakları hep midem de midem çok yanıyor özelikle akşamları
ozgeozcan ben en son 26 haftalık iken kontrole gitmiştim 998 gramdı o zaman bende 75.5 ile hamile kaldım 68 e kadar düştüm diyetisyen kontrolünde Şimdi 72 kiloyum 28 Haftalık olduk an itibariyle 😃
Mina_yldz60 26 haftalıkken gittik 1.100 gramdı 4 kilo almışım 29 haftalık olduk oğlumla az kaldı heyecan dorukda 🤲🤗