dennis
Kızlar doktorum 4’ü başlangıç 11’i bitişli 75er ünitelik gonal f 450 verdi. İğne dün bitti.Bugüne kalmadı.
12si kontrol yazıyordu.
Şimdi gelmeniz lazım ya da bi kutu daha al kullan dediler.
O zaman bana 600lük reçete edilmesi lazımdı hata yaptılar değil mi?
Türkiyede değilim yarın dönücem yoksa sorun değil ama bu belirsiz durum canımı sıktı.
Bilgisi olan var mı? Ne yapmam lazım.
Üstelik gonal f depolardan siparişle geliyor ve bulunduğum yerde de sordum ve yok dediler.
Bir gün için mağdur oldum açıkçası moralim çok bozuldu.