36+5ken gece sara nöbeti geçiriyorum, beni apartopar hastaneye getiriyorlar. Kriz anını hiç hatırlamıyorum, hastaneye yatıyorum ve gece tekrar kriz geçiriyorum, beni acil sezeryana alıyorlar. Daha önce Hiç sara nöbeti krizi gibi bir durumum olmamıştı. Neden böyle bir kriz yaşadığım da bilinmiyor. Sabah gozlerimi bir açtım, doğumdan çıkmışım. Bebeğim kuvezde.
Birde eşimin memleketindeydim, hastane çantam vs de kendi evimdeydi, apar topar hastaneye yatirilinca onca yaptığım hazırlığın da bir anlamı kalmamış oldu.
Sizlere tavsiyem hiç kendinizi bunatmayin, herşey olacağına varıyor.