Çok şükür iyiyiz ikimizde bende artık bugün taburcu olacağım normalde sezeryan 48 saatmis ama ben riskli gebelikten dolayı doğum yaptığım için 3.gun taburcu ediyorlarmis kanamam vs olursa diye bebeğim çok minicik 🥺çok güzel rabbim isteyen herkese nasip eylesin inşallah 🤲