AsyaveAnnesiii ben canımın çektiği herşeyi yiyorum valla, hatta esnafız genelde gün boyu dükkanda olurum mecbur dışardan yeriz 😂 üstüne pasta gömer eve gelirim hatta bazen 🤣🤣 sakatat yemedim sadece zaten kokoreç harici yemem normalde de bide kola içmiyorum 🙈 kahve bi kaç günde bir aklıma gelirse içerim, ama çayı her gün içiyorum 😂 hatta şimdi çay demleyecem 🙈