gzmctnefe Minnieand ben de yaşadım hala yaşıyorum ağrısı çok zor oluyor arada geçer gibi oluyor ama bir anda ağrı tekrar saplanıyor umarım geçer geçsin diye her gün dua ediyorum ağrısı çok zor 🥺
Elilar2225 21deydim hayır çünkü stent taktırmıştım. Ama 36haftada yine büyümeye başladı 37de doğuma alındım
Minnieand Elilar2225 ben de 26 +2yim ama doktor ilk stent önerdi. Ben kendim anestezi teknikeriyim anestezi almak istemedim. O da takip edelim dedi büyümeye göre takılacak stent. Sonradan geçti mi büyümesi sizin