Gamzetncblkk06 Bende bulantı yok maşallah ilk çocuğumda hep bulantı olurdu şimdi yok ? Sizlerin nasıl 👶🏻
gulsumd1 Gamzetncblkk06 benim 4+2 sadece karnım ağrıyor bide açken öğüresim geliyor hep ve göğüslerim patlayacak gibi🥹