Gullsenn ne güzel :) allah analı babalı büyütsün ,,benim de bebeğimin karın çevresinde gerilik var 20 gün dendi 2 hafta boyunda 50 gram aldı 1 hafta sonrasına gün verdi eğer o zamana kadar kilo almazsa bebeği alıcam dedi doktor şükür ki kilo aldı bebeğim azda olsa ,,, şuan 32. Haftadayım büyümeyip kilo almicak diye korkuyorum çok zor bişey :(