Ozkan Kizlar sizin göbeginiz kacinci haftadan sonra cikti? 17 haftaligim ama hala gobegim yok görenler hamile oldugumu anlamiyor bile🙄
Sayrkann Ozkan 16.haftadan sonra yavas yavas cikmaya basladi suan 21. Haftadayim ama hala kiyafet altinda belli olmuyor😄😄
Sydgrdl Ozkan valla benim 5. Aydan sonra cıktı zayıf hamile kaldım bide ilk gebeliğim pazartesi dogum var nasipse doğurcak kadar karnım yok🙃 en fazla 7 aylık gibi duruyor ama çok sukur ikimizde saglikliyiz bide millet ay sen dogurcakmisin seninki kucucuk olur nasıl bakcan felan diyor 🙃 ama doktor gayet iyi diyor o yüzden takmıyorum bende 😍
OglusumuBeklerken Benimde 15te fln yavas ysvas çıktı şimdi 22+3 masallahimiz var bi haftada kocaman olduu😂😂👼💖
Burcinelly Benim ilk ayda belli olmaya başladı şuan 17 haftalığım ama bir akrabamızın 9aylık karnıyla aynıyız🙈😂herkesin farklı oluyor. Ama çıkmaması daha rahat bence. Ben şimdiden işlerimi yaparken, eğilip kalkarken yatarken çok zorlamıyorum
Homozigotmutant Heheh yalnız değilmişim 15 haftalık oldum şimdi de bu konuya takılıyorum benim de hala çıkmadı 20 ye kadar sabredeceğim inşallah bebek iyiyse zaten bi önemi Yok ama dua bir doktora gidince insan triplere giriyor değil mi 😊 Hepimizin hakkında hayırlısı olsun
NesrinDefne Ozkan 12 haftalıkken çıkmaya bir başladı sonra durdurana aşk olsun gittikçe çıkıyor 😂 Keşke biraz daha geç çıksaydı diyorum rahat hareket edememeye çok erken zamanlarda başladım 😞
Perimom 18.haftadayım bu aralar göbeğim çıkmaya başladı ama genellikle gaz şişkinliği de oluyor bende bi göbek var bir yok anlamadım gitti🙄