Svlyk Merhaba hanımlar, okul veya iş için 2 veya 3 katlı yemek termosu kullanan var mı? Bir sürü model baktim hepsinde sevemediğim bir nokta oldu. Sizin kullanipta memnun kaldığınız bir marka oldu mu acaba ? Simdiden teşekkür ederimm🙏🏻🌸🥰
arirangg Svlyk Ben kullanıyorum. Öğretmenim, her gün okula salata yapıp götürüyorum. Çok memnunum, akıtma vs asla yapmıyor. Sıcak yemek konursa ılık tutuyor. Ama fotoğraf nasıl atılıyor bilmiyorum. Penguen markası
Svlyk arirangg evet penguen markasını gördüm. Acaba kaç saat sonra sıcaktan ılığa geçiyor yemeğiniz? 4-6 saat arası sıcak tutuyor yazıyordu doğru mu acaba? Cevabınız için de ayrıca teşekkür ediyorum 🙏🏻💐🥰
arirangg Svlyk Fotoğraf ekledim, görünüyordur umarım. Daha derin olan kap birkaç saat ılık tutuyor. Ama çok sıcak olmuyor. Ama ben salata götürdüğüm için sıcaklık aramıyorum. İlk zamanlar sıcak yemek götürüyordum. Yenebilecek ılıklıkta oluyordu