@“Ahuum” 12+4 deyim kesenin dışında bebegin tam başının oldugu kısımda kanama alanı var ve kücük de degil dışarı cıkması gerekiyor ama cıkmıyor kahverengi pıhtılı Bi şekilde atarsın dedi doktorum herşeyi yasakladı bende kara kara o kahverengi kanamayı bekliyorum kanama alanı dökülsün diye 3 4 haftadır hic bi dökülme eksilme yok. Yani korkma doktorun dediği gibi kanama alanın dökülmüş eski kan oldugu icinde kahverengi şekilde atıyor kendini dışarıya. Benim ara ara oluyordu. Şimdide olmuyor olması gereken zamanda.Saglıkla kucagımıza alalım insallah