Kızlar hastalık ameliyat vs. gibi konularda bu dünyada benden daha korkak bi insan yoktur. Ben iğne yapılınca bile hastaneyi birbirine katan biriyim. O yüzden şimdi benden doğum hikayeni dinlediğinizde rahatlayacaksınız. Şimdi sizi giydiriyorlar nst falan kan alıyorlar doğumdan önce. Daha sonra doğuma giriyorsun. Sırtınızdan iğne yapılıyor ve iğne hissedilmiyor bile. 2 saniyede belden aşağı komple uyuşuyor. Bu işleme spinal deniyor bu arada bilmeyenler için. Sonra çişinizi yapabilmeniz için aşağıdan size hortum yani sonda sokuluyor. Ama uyuşturulduğunuz için hiçbir şey hissetmiyorsunuz.Neyse ameliyat başladıktan 2.3 dakika sonra bebeğinizi size koklatıyorlar. Daha sonra 10 dakika falanda karnınızı dikiyorlar. Bir bakıyorsunuz ameliyat bitmiş. Şuan otursam 10 tane sezaryen yaparım gram hissetmiyorsunuz. Tek sıkıntı anestezi etkisi geçince gaz sancısı oluyor oda yürüyünce ve kahve içince bitiyor ertesi gün. Ben doğumun ikinci günü yürüyordum. Doğumun 3. Günü acınız bile kalmıyor.