Dilossh 37+6 da gece yarısı acil sezeryana alındım ameliyat tecrübelerimi benim gibi merak eden hamişler için paylasmak istedim🙈 öncelikle sondayı ameliyat öncesi odada taktılar acıtıyor yalan yok bence uyuştuktan sonra takılsa daha iyi ama ben ameliyata gidene kadar korkudan yapmısm baya o yönden iyi oldu😂 o an bebisinize sağlıkla kavuşmaya odaklanın ben öyle yaptım Ameliyat öncesi bele vurulan iğne normal iğne acısı gibi abartıyorlar bakmayın onlara ameliyat sırasında sizinle sohbet ediyorlar korkulacak biyer değil acı hissetmiyorsunuz bebek çıkarken bastırıyorlar sadece ama anlık sonra bebişiniz hooop çıkmış bile sizi dikiyorlar yarım saate çıkıyorsunuz ameliyat sırasında kafanızı hareket ettirmeyin baş ağrısı oluyormuş sabit durmaya çalısın 🙌🏻 6 saat uyusuksunuz kafanız rahat olsun ağrı oldukça hemsireler iğne antibiotik vs veriyorlar rahatlıyorsunuz İlk yürüyüs benim için zordu ama daha sonra yürüdükçe açıldım yenidoğan kıyafeti az al dediler ama bize yetmiyor sürekli kirleniyor fazla almak gerekiyormuş hastane çantasına pompa , gögüs pedi vs koymaya gerek yok kendiniz için fazla pijama takımı alabilirsiniz çünkü çok fazla terliyorsunuz içinizde atletiniz olsun sık sık değişmek gerekiyor kahve ve çikolata narkozu atmaya yardımcı oluyor biz yanımıza termosta sıcak su götürdük Depend bez çok rahat kesinlikle alınmalı ben large aldım rahat rahat giydim Ameliyat sonrası 6 kilo gitti bile insan kuş gibi hafifliyor😄 Bebişi görünce her şey geçiyor ben panik atak bir insanım Allah tarafından güç geliyor çocugunuz için güçlü olmak zorundasınız emzirme süreci zorlu benim gibi tecrübesizseniz bolca araştırma yapın ameliyatlıyken bebisle ilgilenmek zor oluyor yanınızda size destek olucak insanlar olsun negatif insanları uzaklaştırın🙌🏻 umarım herkes evladına sağlıkla kavuşur hepinize dua ediyorum 🫶🏻🎈