Merhabalar güzel anneler 💁🏼♀️ ikiz Bebek arabası bakıyorum fakat çok kararsızım. Sizin tercihleriniz hangi arabadan yana oldu? Veya daha önce kullanıp memnun kaldığınız marka varsa önerilerinizi de bekliyorum ☺️
Çünkü yanyana almak istediğimde çok büyük geliyor. Altlı üstlü baktıgımda altta kalan bebek görüş hizamda değil ve cok asagıda kalıyor. Arkalı önlü alsam, öndeki bebek yatamıyor - arkadaki ise ayaklarını uzatamıyor. Bu konuda yardımcı olabilir misiniz, şimdiden çok teşekkürler 🙏🏻