Nazenincicegi ben de ikiz hamileyim, 29 haftalık. İkiz bebeği olmayıp tek çocuklu annelerin ay çok zorlanacaksın bittin sen vs laflarını duymaktan vallahi bıktım. Evet zaten zor olacak minicik bebek dünyaya geliyo ve benim bakımıma muhtaç. Kimse kolay olacak demiyo ama demoralize etme konusunda bizim toplumumuzdan üstün kimse yok maalesef. Ben asla umursamıyorum bunun bilincinden ve farkındayım Allah 2 tane bebeği bana nasip ettiği için çok mutluyum🌸