Halime90 SemaArin evet 164 çıktı ikinci kan alımda . Yüksek dedi doktorum inslne başladık çnkü bebeğe zararlı.
Milosee SemaArin şeker yüklemesi yapmadım Açlık tokluk kan sekerine baktılar kan alıp Yüksek çıktı Açlık 99 Tokluk 170 Şuanda kendim takip ediyorum diyet yapicaksin dedi eczaneden cihazını aldım olcuyorum evde
Alimm-5 SemaArin benim de 95 e 180 çıkmıştı ilk 3 haftadır düşüremedim insüline başladım 4 kere vuruyorum günde 170 lerde çıktığı için nereden vurcağımı şaşırdım 😔sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏
Saheser SemaArin benim de 1. Saat 182 çıkmıştı dahiliye de takibim devam ediyor her gün ölçüm yapıyorum diyetle devam ediyorum
asilannesii Milosee tokluğa kaçıncı saatte bakıyorsunuz. Benim açlık 94 cıktı hastanedeki tahlillerimde referans aralığı 70-106 yazıyordu o yüzden açlığım normal ama tokluğa bakmadım.
Halime90 asilannesii gebelikde yemekden iki saat sonra tokluk şekeri 120 öneriliyor üstü yüksek sayılıyor
Asdf32 Benimde yarınn şeker yüklemem var şekerim var gibi hissediyorum inşallah çıkmaz ama.. kızlar şekeri yüksek olanların herhangi bir belirtisi var mıydııı korkuyorum biraz…
Asdf32 SemaArin bakalım benim nasıl çıkacak.. yüklemee giderken aç gidiyoruz evet peki su da mı içmeyeyim
Bbhr0_ Alimm-5 benimde sizle aynı ama ben günde 1 defa oda sadece akşam vuruluyorum sizinki neden bu kadae fazka