MadameHappy34 ben 6.haftadan 16. Haftaya kadar kustum, ne yiyip içtiysem çıkardım, 3 kilo verdim hiç beslenemedim. Bir de 12.haftada kanamam oldu bir ay yattım, dışarı çıkmayı bırakın mutfağa gitmeye takatim yoktu baş dönmesi mide bulantısı eşlik ediyordu yemekleri eşim yaptı bir süre sonra ikimiz de çok bunaldık haliyle, tam da Ağustos ayı yaz ortası. 16. hafta itibariyle riskim azaldı bulantılarım geçti tam gezip tozmaya başlamıştık ki şuan 25 haftalığım dehşet mide yanmalarım başladı, hiçbir öneri işe yaramıyor ilaçlar bana mısın demiyor, yine kusmalar hafiften başladı 🥲 gerçekten ben de sıkıldığımı hissediyorum bu durumdan hamilelikteki tüm olumsuz belirtileri yaşadım ama sağlıkla gelsin de hepsine katlanılır ne yapalım 🤲🏼 Sabır…