Hilalozc annenizin açılması hızlı ilerlemiş mi bunu öğrenin çünkü bence genetik çok önemli benim de 41e kadar açılmam 0dı 41 de 2 3 cm dediler suni takıldı gece 12den akşam 9a kadar sadece 7 cm e ilerledi sabaha kadar 2 3 kaldı gıdım gıdım ilerledi en son sezaryene alındım benim annemin de açılması olmamış mesela benim de olmadı bu şekilde, kiminin hiç anlamadan aa başı dayanmış aman 8 cm olmuş oluyo kiminin de böyle gıdım gıdım ilerliyor , özellikle suyunuz geldiyse suni sancı veya sancı fark etmez daha dayanılmaz oluyo suyunuz gelmeden evvel sancı çekmek daha kolay. Özünde ikisi de geliyor, geçiyor, katlanılıyor ve ilginç bir şekilde unutuluyor denese miydim diye içinizde kalacaksa deneyin açılmanız hızlı ilerlerse hiç anlamadan doğum yaparsınız suni o kadar zor değil çok uzun süre çekmeyecekseniz