Esreyup42 Kızlar 35+4 haftalık bebeğim hareketlerinde azalma var gibime geliyor benimle aynı haftalarda olup aynı durumu yaşayan varmı çok tedirgin oluyorum normalmi sizce de yazarsanız sevinirim
Blue_Butterfly Esreyup42 Bende 35+3 bende de aynı durum oldu doktoruma yazdım tatlı yiyip sola uzanmamı söyledi ve bol bol su iç dedi eğer düzelmezse gel nst gir dedi ama şöyle haftada 2 gün az hareket ediyor yanı normal gıbı geldi bana sonuçta alan gittikçe daralıyor inşallah daha bilgili tecrübeli arkadaşlarda yazar şuan hareketlerı iyi canım inşallah senınde düzelir kendını çok yorma
mavimsiiii Esreyup42 valla aynı haftadayız senle canım aksine bebeğim aşırı derecede hareketli yeri ellerimle siliyorum silene kadar ağlayasım geliyor anlamadım gitti gün içinde çok hareketli uyurken maşallah öyle senin eğer azalma olduğunu hissediyorsan doktorunu ara
Oslemasel Esreyup42 eskiye oranla azaldı benim de, doktor normal olduğunu söyledi. Sabahları 8-10 arası 10 kez hareket ediyorsa normalmiş
Esreyup42 Blue_Butterfly teşekkür ederim bugün genel temizlik de yaptım yordum kendimi acaba ondan da olabilirmi tavsiyeni uygulayacağım zaten bol bol su içmeye çalışıyorum
mavimsiiii Esreyup42 derler temizlik yapınca bebek hareket etmez normla diye doktorlarda diyor kafana takma ben kız çok hareketli ben iş yapınca daha çok hareket ediyor normaldir korkma seninde ama doktorunu ara canım kulak ardı etme
Blue_Butterfly Esreyup42 evet kuzum kendını çok yorma zaten son zamanlarımız yürürken vajınada baskı kasıklarda ağrı sırtta hatta adet olacakmış gıbı ağrılar oluyor dinlenince geçiyor bende var bunlar dikkat ett dayan az kaldı ha gayret 😘
Esreyup42 mavimsiiii devlet kontrollüyüm doktor arayamıyorum maalesef ama kontrolüme de var daha şuan hareketlerini hissettim içim rahatladı kıpır kıpır şuanda teşekkür ederim 😊
Esreyup42 Oslemasel ilk gebeliğim olduğu için endişe ediyorum çok her an hissetmek istiyorum😊sağ salim kucağımıza alırız inşallah🤲🙏
Seyma0323 Canım bende 33 haftalık oldum ve bazen benimkide öyle oluyor, sonra akşama doğru hareketleniyor ya da gece bazende diğer gün