Kızlar biliyorum ki daha yolun başındayım ilk gebeliğim bu arada belki çok erken bu soru için ama bende her anne gibi normal doğumu çok istiyor ve destekliyorum da daha 24+2 yiz.hemen hemen 6.ayımıza yeni girdik normal doğumu tetikleyen şeyler son aylarda yapılıyor diye biliyorum.sizlerden ricam biraz heyecanlıyım bu konu hakkında ama normal doğum yapmayı destekleyen açıklığı arttıran her neyi biliyorsanız ve kaçıncı haftadan sonra yapılması gerektiğini yazarsanız sevinirim🥰