Sevgi06 Hamilelikte oluşan çatlak ve selülitleri önlemek için neler kullandınız?Ben daha 11 haftalık hamileyim ve birkaç hafta içinde kullanmaya başlayacağım ne önerirsiniz?“Wline” adlı markayı hamileyken kullanan var mı?
Kayaozge Sevgi06 Wline markasını duymadım hiç ama kantaron yağını çok önerdiler onu kullanıyorum birde yağı temizledikten sonra Hindistan cevizli vazelin sürüyorum şuan 4 aylık olduk bir şey yok ama ilerleyen zamanlar için ne olur bilemiyorum
Prenses34_annesi Sevgi06 doktorum çatlak önleyici krem yazdı onu kullanıyorum yazdığımız bütün ürünleri içinde içermekte mevita adı çok güzel kokuyor ve yumuşacık nemlendiriyor🥰