Meral2158 Hanımlar merhaba hemen hemen hergün yap çözücü kullanıyorum kokusu öyle çok ağır degil ama her kullandığımda pişman oluyorum bebeğime zarar verir mi diye kafamda hep sorular var
Bernnnaaaa Meral2158 ben kokusundan çok rahatsız oluyorum hem cam açıyorum hemde maske takıyorum kullanırken
gkbyza Meral2158 benim de ocağım camın yanında yağ çözücüyü bol bol sıkıyorum camı açıp mutfaktan bi 10 dk ayrılıyorum zaten o esnada yağlar da çözünmüş oluyor hemen siliyorum