Anonimane_150 Arkadaşlar merhaba. Doktorum folik asit olarak sadece prenelac omega verdi. Sizlerde nasıl bu durum. İlk gebeliğimdeki doktorum balık yagını ayrı yazmıştı. Kulanan varmı bu vitamini?
Citlembikk Anonimane_150 ben ilk folidoce kullanıyordum doktorum elenatal 2 yazdı onu aldım içinde baya vitamin var omega 3 var
Anonimane_150 Ya bende öyle biliyordum ama bunu yazdı doktorum. Şaşırdım bende. Omega yazıyor çünkü. Hepsi bir arada olduğunu söyledi doktor ama hepsi bir arada ürünlerin etkisi sadece folik asit takviyesi kadar etkilimidir emin olamadım 🙁🙁
Meloo14- Anonimane_150 Arkasın da bir adetinin kaç degerin de olduğu yazar gunluk fosil asit alımı 400 pg olması gerekiyor diye biliyorum ve çok şükür degerlerimin hepsi yerinde😇
Meloo14- Ben vitamom ilacını kullanıyorum icinde vitamin folik asit hepsi var doktorun verdigi ilacti ve ferrum.
Anonimane_150 Kafama takıldı tekrar bi sorucam doktoruma. İlk hamileliğimde Folidoce kullanmıştım. Imom balık yagı kullanmıştım