laviin Kizlar 5 haftalik hamileyim doktor embriyo goruntulenmedi dedi korkmali miyim normal bir durum mu 10 gun sonra tekrar gel gorunmezse alttan tedavi edelim dedi
gizemkarla laviin normal benimde gözükmemişti korkmana gerek yok ama alttan muayene yaptırma bence gormezse baska doktora git bazen ultrason mak sorun oluyor yada eskı oluyor
Hsnee Canım bugün bende hastanedeydim 4+4 gebeyim bende de kese gözükmedi erken olduğu için normalmiş stres yapma Rabbim nasip ederse olur inşallah bizlere benimde modum düşmüştü bugün burdaki arkadaşlar içimi ferahlatti 🥰
nurrr123 laviin ben de 5 haftalıkken kese göründü ama bebeği göremedi doktor. Haftaya gel bakalım dedi 6. Hafta da hem bebeği hemde kalp atışını gördük. Gönlünüzü ferah tutun daha çok erken ☺️