görüyorum cok guzel menüler hazırlıyorsunuz sonra sizden görüp heveslenip bende hazırlıyorum hoopp bi bakıyorum yarına bir sürü yemek artmıs 😂🙈 bu yemekler kaç kişilik eşim cok yemedigi icin bi sonra ki güne kalan yemekleri de pek tüketmediğimizden bizde çöp oluyor diye çeşit çeşit yemek hiç yapamadım sizler maşallah döktürmüşsünüz 😂 ben bi tane yemek yapınca bile gözüme fazla geliyo ikinci kalıyo cok heveslendim bi gün yapiyim de çeşit çeşit evimde yemek pişmedi demem hep beraber yeriz 😂😂